Pain is just weakness leaving youre body

Har så ont i min kropp efter detta pass på gymmet.
Cyklade full fart till svartöstan, gymmade ett rätt så hårt pass sedan cyklade jag hem.
 
När jag kom hem kom Sara och Madde hit, mamma satt glatt i soffan och bokade en
resa till Turkiet på söndag. Vad betyder det? Jag blir lämnad själv i lägenheten medans
dom ligger på en strand och dricker supergoda drinkar, blir brun och äter riktigt god mat.
 
Har precis ätit en hårdbrödmacka med gurka och ägg, lite kaffe till det gjorde susen!
Nu ska jag ta det lugnt ett tag, Madde for hem och tvätta men hon kanske skulle komma
förbi en sväng till sen så det blir väl att surra med henne.
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0