Måndag

Kom precis hem från sunderbyn och är helt slut i kropp och sinne.
 
Har hunnit med att gymma idag, hur skönt som helst. Direkt efter gymmet for
jag hem och käka samt tog en dusch. Efter det mötte jag upp Elina vid solsystemet
så gick vi och träffade Josefin hemma hos henne för att sedan ta bilen till sunderbyn.
 
I sunderbyn stod vi och surra med Emil och Patrik ett tag innan vi bestämde oss
för att spela brännboll & kubb. Vi fick även med oss Niklas så vi blev lite mer folk.
 
Var en helt okej kväll men jag har varit väldigt trött hela dagen, har sovit för lite senaste.
Nu ska jag se en film och sedan sova, imorgon är det gym och sola som gäller!
 
Godnatt :)
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0