Pain is just weakness leaving youre body

Kom just hem från ett gympass i 55 minuter, mer orkade inte min kropp idag.
Har käkat lite rester från igår, kanske inte den nyttigaste maten men det fick duga.
Nu ska jag ta en dusch sen ska jag ner på konsum och köpa piggelin till min far, han
trycker väl ett paket om dagen så beroende som han är av dom, haha.
 
Senare blir det att träffa Erik och Johanna som planerat, och efter det ska jag hem och sova.
Måste försöka sova mera om nätterna än vad jag gör, men ibland har man det tungt men så
länge man siktar mot sina mål och försöker vara glad så ordnar det sig, det kan bara bli bättre !
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0