"like the girl with tattoed wrist, Stay strong and you live long"

Ligger just nu i min säng och tar det lugnt. Funderar på att stanna hära hela
kvällen och lyssna på musik, så himla skönt att inte behöva göra någonting.
Imorgon blir det andra bullar, det är ett hårdpass på gymmet som gäller, längtar!
 
Det känns som det händer mycket drama i luleå för tillfället?
Det jag önska att folk kunde göra är att inse att vi lever bara en gång, njut, ha kul för tusan!
 
Ska iallafall se om jag kan hitta någon sevärd film som jag ska slå igång, var himla sugen på
popcorn men vi hade inga hemma och jag orkar inte springa ner och köpa heller, så det får vara :)
 
Ni andra som har skola eller jobb imorgon får sova så gott. Puss
 
 
Mamma rensade hennes garderob idag och hittade en gammal jacka, perfekt såhär när det börjar
blir lite varmare ute. Nu syns den inte så bra på bilden men den var helt duglig.
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0