Du är fin som du är.

Hej barra hej, vink vink från andra sidan skärmen ;) / Mukken.
 
Har precis ätit, gud vad gott det var. Men nu ligger vi i matkoma och kollar på lite videor.
Senare ska vi nog hitta på någonting roligt att göra, eller hitta ett bra avslut på denna fina dag !
 
Min mor ringde för ett tag sen och hörde om jag ville ha en lägenhet i 2 veckor och vara hundvakt.
Deras ägare ska bort, så blir kanske att bo där själv och vara med hundarna. 
 
För er som inte vet har jag varit en hundmänniska sedan jag var liten. Jag älskar hundar och
allt som har med dom att göra. Tanken att få vara i en lägenhet i två veckor med två riktigt fina
hundar gör mig så himla glad. Får hoppas på bra väder också så man kan mysa i solen och ta
långa promenader. Jag får hoppas att det blir som tänkt, då kommer jag leva livet under dom dagarna :)
 
Nu ska jag röka en cigarett, uschusch jag vet. Ska försöka sluta. 
Efter det ska vi iväg mot storheden. Ni får ha det så bra.
 
Glöm aldrig att du är fin precis som DU är.
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0