Lördag, Söndag

Igår for jag, Wille, Joel och Sara till piteå. Jag hade otroligt roligt.
Var hur mycket folk som helst där och vi slapp bråk och drama.
Vi var där i några timmar sen vid klockan 2 rullade vi hem till Luleå.
När jag kom hem träffade jag Danne på en cigarett och så surra vi massvis.
 
Nu ligger jag i soffan, har precis ätit en god glassbåt, smaskens !
Ska nog sova i soffan ikväll, var ovanligt skönt att ligga här och har
bäddat ner mig så skönt så jag tar nog mig inte någon annanstans.. haha.
 
Nu ska jag ladda ner en rulle och sedan försöka få mig nå sömn.
Imorgon hoppas jag på bra väder för då tar jag en promenad till gymmet
som ligger i svartöstan, så håller tummarna att det blir en stor sol och riktigt varmt.
 
Ha en bra kväll, puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0