Tisdag

Godmorgon på er !
 
Igår kväll kring 20 plockade Madde upp mig för att flåda på donken.
När man inte äter sån mat ofta så blir det så otroligt mycket godare.
Efter donken for jag hem, drog en filmkväll och lyckades även se igenom
en hel skräckfilm, jag vet inte hur det kommer gå att somna ikväll, får väl ringa Johanna annars. Haha
 
Nu ligger jag i sängen, ska äta nått och sedan kommer någon och tittar på våran
lägenhet, den ska renoveras lite tydligen? Nya tapeter och så.
 
Har även hunnit ta mig en dusch, så nu ska jag bara slappa tills min pingla
slutar jobbet, då skulle vi mest troligt hitta på nått, om jag bara tar mig upp !
.
Även kul att så många har börjar läsa min blogg, men jag har en aning om varför.
Men ni är mer än välkommna att läsa vad jag gör på dagarna, men väntar ni på något
personligt så har ni hittat fel blogg att läsa, jag hänger inte ut någon, eller skriver om mitt
privatliv eftersom det endast har med mig och mina närmaste att göra.
 
Nu får ni ha en superbra dag i solen, var rätt varmt idag när jag var ute och rökte så
man kanske tar sig en prommis och skippar gymmet för det fina vädrets skull. Puss
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0