Sätter punkt, vänder blad och går vidare.

Har precis fixat lite cvn och skickat in lite jobbansökningar. Har även ställt mig i kö
för lulebo, riktigt sent att göra det men hade helt glömt bort. Men nu är det gjort iallafall.
 
Idag blir det bara att ta det lugnt. Ingen träning idag heller tack vare min feber.
Har inte tränat en dag i veckan, har sånt ångest och känner mig så himla lat.
Ligger iallafall i soffan just nu med lite kaffe och pratar med mamma och sara.
Ska snart ta mig en dusch och sedan se vad man kan göra utav dagen.
Skulle iallafall träffa Johanna eftersom hon är upptagen med jobb i helgen.
 
Ha en bra dag och njut av vädret. Jag har sovit bort hela dagen och ångrar det !
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0