Ny vecka

Goddaagens.
 
Jag har precis fixat till lite i mitt lilla rum. Såg förjävligt ut efter helgen.
 
Idag är det våffeldagen, MUMS tänkte jag när jag kände lukten på morgonen.
Men när jag väl kommer in står mamma och gör plättar?
Då har alltså Madde snott vårat våffeljärn. Så det blev inte nå goda våfflor för mig inte.
 
Jag ska iallafall ta och sminka mig och leta fram nå kläder att ha på mig, sen ska jag ringa
Johanna och höra vad hon har för sig, senast vi pratade var hon på stan och funderade på
att göra ett till hål i tungan. Jag tror faktiskt hon kör på det, det blir spännade att se.
 
Hoppas ni får en bra dag, har som ingenting speciellt att blogga om så jag slänger in
ett inlägg då och då så ni får läsa lite strunt iallafall :)
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0