Last night

 
Lite mera om gårdagen då. Jag låg hemma till 10 kanske. Sedan plockade William
och Joel upp mig för att ta en rök hos Johanna, men Johanna var sugen på nått gott
så vi åkte till kvantum så hon fick inhandla lite dajmtårta och en massa snask.
Efter det for vi tillbaka till Johanna men Joel och William rullade hemmåt.
 
Vi slog på en film och tog det lugnt i väntar på Oscar och blom. När dom kom så surrade
vi om allt möjligt, var riktigt trevligt. Johanna kände att hungern börja ta över så hon skickade
in mig och Oscar i köket för att laga lite mat till henne. Köttfärsås och makaroner stod på schemat.
Jag som inte är så bra på att laga mat fick stå för makaronerna medans Oscar gjorde en supergod
köttfärsås. Jag hade ingen aning om att han kunde slänga ihop nått så gott på så kort tid, men han
imponerade faktiskt. Han prata om att öppna en resturang med husmanskost på hertsön? Även fast
han är en av mina närmsta vänner så tror jag inte han kommer lyckas med det, haha..
'' But I trust you '' ..
 
På ett tag kommer Oscar och Blom hit igen och surrar sen ska jag be dom skjutsa hem mig.
Har lite saker jag måste få gjort hemma och orkar inte dröja ut på det nå mera.
 
Mitt barn fick sig en banan igår på kvantum :)
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0