I care about you

Såhär mot kvällen börjar hjärnan gå i varv och man tänker mera än man ska.
Har iallafall umgåtts med Johanna, Erik och William ikväll, vi satt bara och pratade
om helgen och vad vi har varit med om, vilket visade sig att det var en rätt händelserik helg.
Men jag har fått spendera den med fina människor så jag är inte missnöjd alls.
 
Just nu håller jag verkligen tummarna för ett jobb, vill bara känna att allt rullar på.
Speciellt nu till sommarn, finns så mycket man vill göra men då får det inte vara error på kontot.
Jag vill skaffa ett eget place, resa, shoppa i mängder, fara till klubbviken, det finns så mycket !!
 
I helgen har jag verkligen ätit onyttigt, drucki en hel del alkohol, men det blir det ändring på.
Ny vecka, nya matvanor och absolut ingen alkohol på ett bra tag.
Ska försöka ta mig till gymmet några gånger i veckan också, jag mår så mycket bättre i kropp
och sinne efter ett gympass och nyttig mat, allt rullar på mycket bättre och jag blir verkligen piggare.
 
Nu ska jag slå på en film, försöka att inte tänka så mycket och sedan ska jag se om jag kan
få mig lite sömn. Har alltid svårt att sova själv, känner en slags trygghet med någon breve mig.
Brukar ofta sova med Johanna men ikväll blev det inte så, men får försöka sova någon timme utan
min favorit pingla snarkandes breve mig, haha. Godnatt på er och hoppas ni haft en fin dag.
 
 
Har tänkt på en sak. Jag ser verkligen jätte trött ut när jag inte har smink kring ögonen.
Ser ut som jag inte sovit på flera dygn, haha. Men att vara utan smink måste nog vara
det bekvämaste som finns, jag har inget behov av att gå runt och se ut som någon jag inte är.
 
Väldans trött.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0