Sunderbyn

Ligger just nu i soffan med Emils mammas iPad så tänkte att jag kunde
skriva ett inlägg hära för att testa den lite. Funkar bättre än telefon iallafall.
 
Idag har jag umgåtts med Elina hemma hos mig hela dagen sen kom Emil 
och hämta oss så for vi till systemet för att handla lite till helgen och efter 
det for vi till Niklas för att lasta på hans skoter. 
Nu står Emil i köket och ska laga sig nå mat och efter det ska vi hitta på nå. 
 
Imorgon far vi äntligen till fjällen. Som jag har längtat att få komma bort.
Jag mår helt ärligt inte alls bra och att få umgås med bra folk är nog det
bästa jag kan göra nu. Jag har mina fina vänner och familj och det räcker! 
 
Nu ska jag göra mig lite kaffe sedan se lite tv och slappa i soffan 
med mina små änglar. Ni får ha en toppen kväll och helg ! Kram.
 
But then again, no one said life's easy.
Now i gotta watch where i put my feet.
Some don't even wanna look at me.
Every now and then i think back
If i took another choice, where I'd be at.
Moma said I'm proud of you
And my dad wanna help me, guide me trough.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0