sunderby sjukhus

Godmorgon.
 
Jag har precis kommit hem från sunderbyn, har bara hunnit slänga i mig en
räksallad med mamma framför tvn innan jag kände att jag behövde blogga.
 
Har fått så himla mycket bedövning och har fortfarande jätte ont, jag kan inte
ens föreställa mig hur det blir när bedövningen släpper. Detta betyder då att jag blir
sängliggandes hela dagen och kvällen, måste hitta en hel del filmer att ladda ner nu.
Jag kan inte heller träna, eller jag får inte rättare sagt, inte försen allt är stabilt med mig.
Jag känner bara ilska helt ärligt att behöva gå igenom massa saker, speciellt när det inte
är jag själv som gjort mig illa utan någon annan? Men jag är en stark person och kan ta mycket.
Jag kan faktiskt inte förstå hur folk tänker, det är okej att vara arg, besviken, ledsen men det är
så himla synd att man ska behöva använda våld mot någon annan, det måste finnas en gräns?
Någonstans där inne måste man kunna intala sig själv vad som är rätt eller fel, think before you act.
 
Annars då? Min påsk har varit fin, om man bortser från alla problem.
Jag har bara tagit det lugnt med mina vänner, pratat och myst på.
 
Lördag - Var förbi släkten i Piteå där dom grillade och körde skoter.
Jag och Madde åt även lunch på stan och kollade på lite kläder.
 
-
-
 
Avslutar med en bild på mig och lilla Sara. Inte den mest nyktra bilden men. Haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0