Hockey

Somnade till i någon timme, riktigt skönt och mår mycket bättre nu.
Åt precis lite fil och flingor och mamma har precis gått ner på konsum
för att köpa nå glass och gotta till hockeyn som börjar snart, även fast
jag inte är så mycket för att kolla på hockey kan det väl vara kul någon
gång och speciellt nu när jag inte får/kan göra så mycket mera än det.
 
Imorgon ska jag försöka hinna med att färga håret, måla naglarna osv.
Lite småfix så man ser lite piggare ut, för just nu ser jag helt död ut.
 
Nu kom mamma upp så ska låna hennes tändare och gå ut och röka
sedan ska vi alla 3 mysa ner oss i soffan och lyssna på pappas vrål till hockeyn.
Hoppas ni får en fin kväll !

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0