full rulle

Godkväll.
 
Dagen började med att jag Rebecka, Frida och Madde for på Ikea.
Där gick vi runt och kikade ett bra tag, Madde fick även med sig en massa bebis saker hem.
Vi åt lite mat, sedan gick vi en sväng in på candy world innan vi började röra oss hemmåt.
Vi åkte dit i Andres merca, den lät, skaka, rassla och gud vet vad, jag fick lägga mig på
marken och se om jag hitta något fel, men sen slog det mig '' vad fan vet jag om bilar'' ?
Men vi låtsades att vara några slags proffs och klarade hela vägen hem utan några problem.
 
När jag kom hem mötte jag upp Elina, vi gick upp till mig sedan dröjde det inte länge innan
min kusin Rebecka kom in genom dörren, hon ska stänna hära till fredag eller lördag.
Det blir skönt med lite sovsällskap och någon man kan klänga på medans man sover, älskar det.
Efter ett tag tog vi en buss till skurholmen för att möta upp Emil. Vi tog hans bil till s-byn för att
sedan byta bil och fara in till stan igen, vi snurrade lite innan jag och Rebecka gick upp till mig
och åt nybakta scones, te och en massa gott som min mamma gjorde åt oss. Morsan är bra.
 
Nu ligger vi i min säng och tar det allmänt lugnt. Himla skönt att få koppla av efter en
dag full av fläng hit och dit. Jag tror faktiskt vi kommer stanna hära hela kvällen.
 
Hoppas ni haft en fin dag i det fina vädret !

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0