promenad

Idag har jag haft en väldigt lugn dag. Elina kom hit när hon sluta, sedan gick
vi och satte oss på floras kulle i solen och pratade om allt möjligt som sker.
Efter det gick vi upp till mig och började se någon ny serie hon tyckte var bra.
Sedan käkade vi lite lax och grönsaker sedan drog vi till sunderbyn och solade.
 
Efter ett tag for vi ner till båthamnen och grillade korv sedan kom en massa annat folk och surra.
Var trevligt att sitta och njuta av värmen medans vi skratta så vi fick kramper i magen.
 
Blev hemgång vid 9 och då bytte jag om och tog en 60 minuters promenad.
Gick förbi Elina och rökte, hämtade även ett headset eftersom jag råkade ta
med mig ett som glappade så gick knappt att lyssna på musik eller prata i telefon.
Resten av min promenad ringde jag D som pratade med mig ända till jag var hemma.
Skönt som tusan eftersom det brukar bli lite långtråkigt att bara gå och gå och gå.. -.-
 
Nu ska jag se en film sedan försöka få någon timmes sömn. Imorgon ska vi till sunderbyn
och köra fyrhjuling. Emil har kämpat med att få igång den så nu ska vi ut och härja, kommer
bli riktigt kul. Snart blir det även dags för vattenskoter, längtar så himla mycket, snart sommar!
 
Godnatt !
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0