Lördag

Godmorgon.
 
Klockan är bara halv 8 och jag är redan vaken, pappa kom in och skulle
låna laddaren så gav den till honom sedan var det hopplöst att somna om.
Dom ska ner till båten och fixa lite och även sola men jag börjar jobba klockan
4 så jag känner att jag tar en promenad om ett tag sedan sätter jag mig på balkongen
och dricker kaffe och försöker få lite färg iallafall.
Om jag har tur kanske jag får med mig någon på en uteservering.
 
Igår var vi till Pajala och lämnade Emils gamla bil, sen körde vi hem med en gammal
Toyota som ska skrotas, den var typ möglig och såg förjävlig ut, var en hemsk resa hem.
Tur så fick jag skratta när vi kom till sunderbyn och körde lite offroad med den och hela
bilen höll på att gå i flera bitar, haha. Elina satt och skrek '' REEJSING '' hela vägen från
Pajala till Luleå.
 
Vi fick även frysa när solen gick ner för Elina drog ner sin ruta helt fram för hon skulle röka
men sen när hon rökt klart insåg hon att den inte gick att veva upp, så det blåste ganska
friskt i bilen. Vi satt och huttra och skrek till varandra för vi skulle höra vad den andra sa.
 
Ikväll blir det att fara hem från jobbet klockan 8, ta en dusch och sedan hitta på något.
Jag tänker inte ligga hemma i sängen klockan 11 som jag gjorde igår, blir allt för uttråkad
av det. Känner att jag behöver fara ut och se lite folk, blir dock nyktert eftersom jag lär vara
väldigt trött efter en dag som denna, speciellt när jag klev upp klockan 7.
 
Nu ska jag dricka lite mer kaffe innan jag går ner på balkongen och ringer alla som drack
igår och får höra deras bakisångest och hur dåligt dom mår, älskar att höra dom lida ;') hehe.
 
Hoppas ni får en fin dag och ta vara på solen :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

RÄÄÄÄÄÄÄÄJSING!!!!!!!!

2013-05-30 @ 14:49:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0