godmorgon

Vaknade kring 11 idag, slet på mig nå myskläder och tog med mig mina
cigg och en kaffe medans jag njöt av solen på balkongen. Vilket väder !
 
Solen gick i moln efter kanske en timme så då gick jag in igen för att göra mig
lite gröt med bär till, standard för mig, varje morgon startar med gröt, bär och kaffe.
Pappa slutar klockan 2 så då ska han ner och fixa båten i svartöstan så ska cykla dit
med honom eftersom mitt gym ligger där, tänkte försöka spendera 90 minuter på gymmet
idag iallafall, jag har väldigt ont i mina ben eftersom jag körde ett väldigt hårt benpass igår.
 
Efter gymmet blir det nog att fara hem, ta en dusch och ringa Elina, ska försöka få i mig nå
ägg och sallad också, har svårt för att äta efter gymmet eftersom jag oftast är helt slut så jag
glömmer bort det, men ska det ge nå resultat är det viktigt att få i sig det man behöver !
 
Nog om det, helgen var planerad att fara på cruisingen på lördag, men då ringde jobbet
och behövde ha in mig så det blir en nykter helg. Första cruisingen i luleå jag inte kommer
vara på, men det är väl klart, man växer upp och prioriterar andra saker före sånt.
 
En extra tanke till Sara Älverud som ska på körkorts teorin idag, lycka till.
Vet att du klarar detta bruden, du förtjänar det om inte annat !!
 
Hoppas ni får en fin dag :')
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0