Antnäs

I helgen på lördagen solade jag på dagen, efter det for jag och jobbade några timmar
och det gick faktiskt väldigt bra.
Sen när jag kom hem ville Elina att jag skulle komma till sunderbyn men jag kände inte
att jag orkade sätta mig på en buss just efter jobbet.
Men blev ändå att fara iväg. Jag smsade Sara och hon ville att jag skulle komma dit och
festa med dom så jag fick skjuts till henne.
 
Kvällen blev grym, fick träffa min pojkar som jag saknat väldigt mycket och vi hade
kul ända tills vi kände att vi skulle gå och sova.
 
När jag somnade låg Wille och Sara breve mig sen när jag vakna låg Jens och Sara breve mig.
Vart himla konstigt i hjärnan när jag vakna, jag förstod ingenting för Jens hade farit till stan flera
timmar innan vi la oss i sängen. Men han hade tydligen vinglat in där kring 7 tiden i solbrillor och
varti ganska så full, så han hade däckat i sängen han med.
 
Dagen efter städade jag och sara och käkade lite nudlar. Sen försökte vi få upp Jens för han
skulle ta sig hem med mig. Elina och Emil kom och hämta oss för dom skulle på bilbingo på
måttsund så vi fick följa med. Medans dom spelade låg jag och jens och sov i solen, så nice.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag får skjuts till gymmet av mamma och pappa.
Denna vecka blir en hård träningsvecka, hojja vad jag känner att jag behöver det.
 
Ha en bra dag, puss.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0