Onsdag kväll

Sitter just nu i soffan med min mor och ser på hockey medans vi inväntar maten.
Vi ska äta sallad och någon smördegsinbakad röra? Första gången för mig så får se hur det smakar!
Blev riktigt sent käk idag men det är enda kvällen dom är lediga på länge så vi passar
på att umgås lite, äta gott och se på någon film. Lite mys sådär på kvällskvisten.
 
Jag mår inte alls bra så har bara varit inne idag, har ändå hunnit med rätt mycket.
Städat, dammtorkat,dammsugit osv. Sorterat allt smink och hårprodukter.
Efter det har jag träffat Arian en sväng sen har jag bara ätit mat och varit lat i min säng.
 
Imorgon väntar ett mördarpass på gymmet eftersom jag inte kunnat gymma en gång
denna vecka. Känner att det behövs så nu är det bara att rycka upp sig och intala sig
att man är pigg och kry. Men nu ska jag hjälpa till lite innan pappa kommer hem.
 
Ha en bra kväll !
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0