Love when you're ready, not when you're lonely

Kom precis hem. Nu ligger jag hära för andra natten och har svårt att sova.
Vad är det med mig? Mitt dygn är inte att leka med och hinner inte med nått på dagarna.
Ska iallafall slå på en film och försöka sova efter det, imorgon är det fredag och det känns otroligt skönt.
 
Har varit och umgåtts med Johanna, Elina och Josse. Vi for till sunderbyn till Nicklas där även
Emil och Patrik var. Vi surrade på ett tag innan vi började rulla mot stan för grisarna skulle käka
på donken, inget ovanligt när det gäller dom tre. Jag förstår inte vart dom stoppar allt?! Mina tokfior :)
Men är så glad att jag har dom, dom gör min vardag och det går verkligen inte att vara annat än glad !
 
Hoppas ni får en bra helg, lär komma en drös med bilder efter helgen för är rätt flitig på att fota då!
Gönatt.
 
Turkiet 2012.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0