Let's rock the night away

Godmorgon härliga fredag.
 
Ligger just nu i soffan och dricker lite kaffe. Blev kring 4 timmar sömn inatt.
Har haft väldigt ont i magen så fick gå upp mitt i natten och äta lite fil, och nattkäk är det värsta jag vet.
Att äta så sent på natten är inte nyttigt alls, har världens ångest med vad skulle jag göra, barnsligt jagvet !
 
Annars då? Mina båda syskon har varsin bebis i magen för er som inte visste det.
Madde ska få en liten flicka och fick just veta könet på Saras lilla bebis där inne.
Kan inte skriva ut det hära eftersom hon vill självklart berätta för alla själv.
Men det ska bli så otroligt kul att bli moster, det bästa som kommer hända 2013.
Igår fick jag känna världens sparkar i Maddes magen, lillbruden var helt galen.
Madde hade hållt igång hela dagen på jobbet så hon hade väl lite energi när Madde
fick tiden att sätta sig ner och ta det lugnt. Åh jag är så himla glad, längtar till tusen !!
 
Senare idag ska jag möta Andre för att få Madde och hans nyckeln till lägenheten.
Ska springa förbi där och hämta en vit kavaj jag ska låna tills ikväll, den är superfin.
Kanske går ut på en prommenad också och njuter av vädret, när jag tittar ut nu ser jag en stor sol :)
 
Hoppas ni får en bra dag, det ska då jag ha iallafall. Kram ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0