Fredag och Lördag

Fredag - Kvällen började med att Jonas hämtade mig här hemma. Sen for vi mot
hertsön för att hämta upp Linda. Vi tog en grogg i bilen och hämta upp resten av
folket. Sedan var kvällen igång, det var fläng hit och dit men jag hade riktigt trevligt.
 
Kvällen avslutades med att jag gick in på allstar, grattade Sofia som fyllde 18 år och hälsade
på alla man kände. När man började bli lite less for vi ett gäng till Sofia och där vart det surr och
skratt i mängder. Klagar inte alls över min fredag och jag hoppas ni också hade det roligt !
 
 
Lördag - For på middag hos min syster. Vi åt jättegod mat och även en smarrig kladdkaka.
Hon hade köpt vin till oss som inte ska få en bebis så det blev att dricka lite vin också.
När alla skulle börja röra sig hemmåt for jag till Ida S som fyllde år, sen fyller Ida J år idag
så det blev att fira båda igår. Efter en hel del skratt, dricka och sköna människor vinglade
jag hem och somnade nästan direkt huvudet landade på kudden. Helt slut i kroppen nu :)
 
 
Testade även Felicias tröja, måste köpa en sån i veckan.
Mitt ansikte syns inte, var lite ''för full för att vara med på bild''
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0