upptagen

Har varit dålig på att blogga den senaste tiden, men har varit mycket.
Upptagen qvinna med andra ord, haha.
 
Jag har tagit flera tusen bilder under veckorna jag inte har bloggat och jag har inte orken
att lägga ut alla, har hunnit med massvis med olika saker, hade varit kul att visa, men..
Lägger ut lite bilder från gårdagen iallafall så ni får se.
 
Imorgon börjar jag jobba, så kan inte lova att jag kommer skriva så mycket men ska försöka
hinna med något inlägg per vecka, vi får se helt enkelt.
 
Midsommar 13 -
 
 
Midsommar var grym, nu är jag bakis. Ligger i soffan och ser film och lite senare
kommer nog Filip förbi och gör mig sällskap, ska nog be om lite massage, det behövs ;*
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0