Bingo Players - Rattle (Original Mix)

Godmorgon !
 
Jag vaknade för en liten stund sen och nu ligger och i sängen och sträcker lite på mig.
Ska snart vandra upp och göra lite kaffe och se på tv innan jag tar en dusch.
Funderar på att gå ner en sväng på stan. Ska träffa Elina sen men hon har praktik och
den slutar inte försen mot kvällen så det är bara att göra nå utav dagen. Kanske sola?
Ja vi får se.
 
Annars då? Igår innan jag gick och sov så var jag på världens sämsta humör.
Och om det är något jag hatar så är det att gå och lägga mig arg och frustrerad.
För om jag gör det, vaknar jag upp på morgonen och känner mig likadan. Usch.
Det är tur att jag har så mycket fint folk i min närhet som man blir glad av att bara titta på.
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0